10. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Ο Πελάτης ετοιμάζει την παραγγελία του προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει στο «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ» του ακολουθώντας βήμα-βήμα την απλή διαδικασία που περιγράφεται στην ιστοσελίδα. Η πραγματοποίηση της παραγγελίας αποτελεί σύναψη σύμβασης εξ αποστάσεως, τους όρους της οποίας ανεπιφύλακτα αποδέχεται ως αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας.
Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα απαιτούνται:
1. Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
2. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και, όπου απαιτείται, τη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Σε κάθε παράθυρο της ιστοσελίδας και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο «προσθήκη στο καλάθι». Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Tαμείο». Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση θα σας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία όπως: διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για τη σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης μεταξύ των δύο μερών.
Διαδικασία Παραγγελίας
Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 4 βήματα:
1. Διεύθυνση χρέωσης και αποστολής
2. Επιλογή τρόπου αποστολής
3. Επιλογή τρόπου πληρωμής
4. Επιβεβαίωση και καταχώρηση της παραγγελίας
Σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα στην παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει.
Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μαζί σας.
11.ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προβλήματα διαθεσιμότητας υπάρχουν σπάνια. Ωστόσο, μερικές φορές υπάρχει το ενδεχόμενο παροδικής ή ολικής έλλειψης κάποιων προϊόντων και ιδιαίτερα προς το τέλος της κάθε σαιζόν.
Κατά τη διάρκεια που δίνετε την παραγγελία σας, η Επιχείρηση δεν μπορεί εκείνη τη στιγμή να γνωρίζει τη διαθεσιμότητα των ειδών. Αυτή θα διαπιστωθεί αργότερα σε έλεγχο της αποθήκης της ή της αποθήκης των προμηθευτών της. Σε περίπτωση που κάποιο είδος από αυτά που έχετε παραγγείλει βρίσκεται σε έλλειψη ολική ή παροδική, η Επιχείρηση θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά έγκαιρα και αμέσως μόλις διαπιστώσει την έλλειψη, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.
12.ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ/ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ
Αποστολές παραγγελιών γίνονται σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και σε όλους τους προορισμούς εκτός ευρωπαϊκής ζώνης.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.
Για τις αποστολές μας είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλα τα στοιχεία παράδοσης. Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ, και τηλέφωνο επικοινωνίας παραλήπτη. Εάν δεν έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, το δέμα δεν θα αποδεσμευτεί από το κατάστημά μας, μέχρι να μας ενημερώσετε σχετικά.
Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η Εταιρία έχει συνάψει ειδικές συμφωνίες με χαμηλές χρεώσεις για τις αποστολές των δεμάτων των πελατών της. Για κάθε παραγγελία γίνεται ειδικός έλεγχος βάρους, όγκου και τόπου αποστολής, για να εκτιμηθεί σωστά ο ασφαλέστερος, συντομότερος και οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς και παράδοσης.
Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη. Το www.magnoliaevents.gr εγγυάται το σωστό αμπαλάζ και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε απώλεια δεμάτων ή καταστροφή προϊόντων κατά τη μεταφορά. Σε περιπτώσεις απώλειας ή καταστροφής, την ευθύνη για αποζημίωση φέρει η μεταφορική εταιρία η οποία ανέλαβε τη μεταφορά.
Το www.magnoliaevents.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία . Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα παραγωγής, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, πανδημίες και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές το www.magnoliaevents.gr δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.
Η Επιχείρηση διαθέτει συγκεκριμένη πολιτική αποστολής προϊόντων και παραλαβής τους από το φυσικό κατάστημα. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε αναγνώσει προσεκτικά την ενότητα «Αποστολές» προτού προβείτε στην καταχώριση της παραγγελίας σας.
13.ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Επιχείρηση προσφέρει προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχει προμηθευτεί από εισαγωγείς, κατασκευαστές και αντιπροσώπους ή τα έχει κατασκευάσει ή επεξεργαστεί στην έδρα της κατά παραγγελία των πελατών της.
Κανένα προϊόν της δεν είναι μεταχειρισμένο, ελαττωματικό ή κατώτερης ποιότητας. Η Επιχείρηση φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος ή την μη ύπαρξη κάποιου ανθρώπινου λάθους.
Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της Επιχείρησης (www.magnoliaevents.gr) και ειδικότερα στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ).
Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2313096580 ή στο email info@magnoliaevents.gr.
Θα σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.
Αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος για λόγους διαθεσιμότητας, τότε θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική αξία του.
Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, φροντίζουμε για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση χωρίς καμία δικής σας επιβάρυνση.
14.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Κάθε Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση ή να επιστρέψει τα αγαθά που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής των αγαθών και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου.
Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Ο Πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την Επιχείρηση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο εγγράφως και ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά) και η Επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.
Ο Πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στην έδρα της Επιχείρησης χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει δηλώσει ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.
Ο Πελάτης οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί ή καταστραφεί η συσκευασία του ή να έχει μερικώς ή ολικώς χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και τυχόν εντύπων που το συνοδεύουν.
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που έχει εκδοθεί από την Επιχείρηση (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) με τα στοιχεία του αποτυπωμένα επάνω στο παραστατικό.
Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.
Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον Πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.
Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Επιχείρηση το τίμημα από την τράπεζα, η Επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του Πελάτη.
Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του Πελάτη. Ο Πελάτης οφείλει να μεριμνά για την έγκαιρη γνωστοποίηση των στοιχείων του τραπεζικού λογαριασμού του, στον οποίο θα γίνει η κατάθεση.
Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Επιχείρηση αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η Επιχείρηση είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον Πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο Πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την Εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 50%. Η Επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τις ήδη παρασχεθείσες υπηρεσίες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη. Το ίδιο δικαίωμα διατηρεί η Επιχείρηση αντίστοιχα και στην περίπτωση που διαπιστωθεί από την τελευταία ότι το επιστραφέν προϊόν είναι ουσιωδώς αλλοιωμένο, σε βαθμό που δεν εξυπηρετεί πλέον τον σκοπό του και εξαιτίας πράξεων ή παραλείψεων του Πελάτη.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 της ΥΑ Ζ1-891/2013, ΦΕΚ Β 2144/30.8.2013) για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της συμφωνηθείσας υπηρεσίας (πχ στολισμός), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή (την Επιχείρηση ή τρίτο συνεργάτη της Επιχείρησης).
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η Επιχείρηση και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή – Πελάτη και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, Δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, Κουφέτα τυπωμένα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με strass, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ανθοσυνθέσεις ή άλλες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του Πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του Πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, τα ζελεδάκια, οι καραμέλες, οι τσίχλες και όλα τα ζαχαρωτά.
ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
ζ) Υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις:
ζ1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί ή επεξεργαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.
ζ2) Όταν η Επιχείρηση έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή σας ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζητήσατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.
ζ3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής σας, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της Επιχείρησής μας.
Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε Πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, η Επιχείρηση θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που η Εταιρία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
ΕΝΤΥΠΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Για να κατεβάσετε το έντυπο για επιστροφή παραγγελίας δώστε κλικ εδώ
Για να κατεβάστε το έντυπο για υπαναχώρηση παραγγελίας δώστε κλικ εδώ